Sunday, May 2, 2010

哎呀~

我算错时间了。

candle 你什么时候会回来?

因为我23早上就要上课了,如果坐22晚上的巴士回那就来不及了。
所以我可能会在21或22号就要回归自然界了。
所以时间要重新安排一下。

candle, 16.4.10 星期天你回来了吗?
如果找不到时间的话,可能要延迟到六月中了eh~
因为英文课从23号上到六月2号,
then 6月6号约好去Johor玩几天大概到 11号才回来。

then六月那个时候你有假期吗?

6 comments:

  1. 六月我可以回家,因为才刚开学不久。
    那就六月啦,时间你再敲定啦。
    哈哈。。放假一半还要你们回去念书的,很特别啊你的学校。。lol

    ReplyDelete
  2. Axe, I help you take the stremyx application form liao.

    But the May gathering i don't want to attend.
    coz now i'm lack of time.I need to study for my exam.Whole week need to study 4 days.I'm only got sat & sun revision.
    Sorry everyone:D

    ReplyDelete
  3. it's ok. we understand, fight for you exam share some genaral tips for you, always prepare note easier for you to read.

    ReplyDelete
  4. knight, your exam is't locate on june ?
    can i inform me which day ?

    ReplyDelete
  5. 過了六月中 我就回复自由身!?

    ReplyDelete